Social Icons

29 Mayıs 2012 Salı

Bunaldım

Her yerde, herkesin dilinde sendikaların hükumetle pazarlığı, haklar, kısıtlamalar, Başbakan'ın öğretmenlerle ilgili sözleri, Milli Eğitim Bakanı ve sınırsız, sorumsuz ilanihaye 4'ler...

Harbiden sıkıldım, bunaldım ha...

Forumlarda, memur sitelerinde, düz memur - öğretmen atışmalarında yazılanları okumak için acayip bir sabır ve sinir sağlamlığı gerekiyor. Bunlar bende yok. Okumuyorum ve lakin yakamı bırakmıyor.

Berber koltuğunda tatil süresi sorgulanıyor.
Kuru yemişçi kaç lira alındığını irdeliyor.
Manav yeni sistemi araştırıyor.
Motor ustası eğitimde kaliteden bahsediyor...

Ya hu güzel kardeşlerim "kendi işimiz"e ne zaman bakacağız?
Herkes kendi işini yapsa kıyamet mi kopar?

Herkes kendi işini yapsa çok iyi olacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
 
Blogger Templates