Social Icons

9 Eylül 2012 Pazar

Ya ben orada olsaydım


Sabah saatleri. Müminlerin ekserisi gece boyu yaptıkları tavafın, kıldıkları namazın ardından artan sıcakla birlikte istirahata çekilmiş. Kâbe en tenha vakitlerini yaşıyor. Neredeyse eli elinde tavaf edeceksin Kâbe'yi.  Neredeyse her şavtta dudakların Hacer'ül Esved ile serinleyecek. Neredeyse...

Ya ben orada olsaydım.
Ya şu tavaf eden bahtiyarlardan birisi de ben olsaydım.
Kalbin yanına yatırıp bütün hissiyatı göğsümden fırlayacak, damarlarda zonklayacak nabızla dilimde "Lebbeyk..." hasretle sarılsam, dokunsam, ağlasam, yalvarsam, mecalsiz kalıp düşene kadar dönsem, Kâbe gölgesinde alsam nefesimi, kelimesiz haykırsam lebbeyk...

Ya ben orada olsaydım.
Bir sütuna yaslanıp tavafın ve  tavaf namazının tatlı yorgunluğuna şükredip ağzımda zemzem yeni bir tavafa niyetlensem...

Ya ben orada olsaydım.
Ne güzel olurdu.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
 
Blogger Templates