Social Icons

26 Kasım 2012 Pazartesi

İki dağ arası


Siz de bilirsiniz ki şairler biraz "tuhaf" insanlardır.
Değişik ilgileri, farklı bakış açıları, naif yürekleri ve yalnızlıkları vardır.
İlla uzlet, illa bir başınalık, illa...

İsmet Özel'in "masrafsız ve yalnız" yapılabilecek işlerden zikrettiği şairliğini hepimiz duymuşuzdur.

Uzaklardan bir başka ressam ve şair söyle sesleniyor:

Tutkum ve isteklerim yok benim. / Şair olmak bir tutku değil benim için. / Bu benim yalnız olma yolum.” [Fernando Pessoa]

... / ...

Bugün otuz civarında gencin güzel beyinlerine alçak uçuşlar gönderdim.
"Mesela" dedim, "şairlik yalnız yapılabilecek bir şey değil midir?"

Gençlerin yalnızlıkla ilgilendikleri yok/muş bu aralar.
Öyle dediler.
Yalnız kalınca düşüneceklerini de.
Söz dediler.

... / ...

Nerede kalmıştık?
İki dağ arasında acayip yalnızlık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
 
Blogger Templates