Social Icons

25 Ekim 2014 Cumartesi

Saatler: Bir İleri Bir Geri


Saatler geri alınacak deniyor ya:

Temel, radyodan haberleri dinlerken, "Sayın dinleyicilerimiz! bugün saatler bir saat geri alınacaktır. Sakın unutmayın!" diye bir haber duyar.

Bu haberi dinleyen Temel, hiç vakit kaybetmeden hemen evdeki bütün saatleri toplayarak saatçi Dursun'un dükkanına gider ve ona:

"Ulu Dursun! Bugün haberlerde dinledim, saatler geri alınacakmış. Ula uşağum, ben saatlerin hepsini de senden almıştım. Şimdi hepsini geri alman gerekiyor" der.

Dursun, Temel'in bu saf haline bakıp:

"Ula Temel! Ne kadar safsun uşağum. O haberi ben de dinledim. Sadece bir saat geri alınacakmış. Ben saatlerden sadece birini geri alırım, diğerleri sende kalsın" diye cevap verir.

Hatırlatayım dedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
 
Blogger Templates