Social Icons

23 Kasım 2013 Cumartesi

Pek az kişi


Doğru mu?
Bilmem.
Ben anlamam bu işlerden.


Niye paylaştım bu sözü?
?..

Galiba şu sebeple:

Öncelikle o kırk kişiden birisi oldum uzun zaman.
Kopuk kopuk akıyor film.
Hep siyah beyaz.
Hep flu.

"Kim bende bir iz bıraktı?" merakı sonra?
Sonra, hayata kim, nasıl hazırladı?
Bana kalan kimdi, neydi?

Not, dayak, tehdit, arkadaş...
Arkadaş... Evet sanki hem mesafeli hem arkadaş... Babacan. Samimi. Sözü olan, söze kulak veren.
Seni insan bilen çok da.

Ne güzel adamlardı onlar!..

Kaç kişiydi peki?
Pek az kişiydi...

Donald D. Quinn konuşadursun, boş ver onu. Peki sen? Şimdi hangi makamdasın?

Ben de pek az kişiden olmaya uğraşıyorum.

Vaziyet nasıl?

Seneler öncesinden birisi çıkagelip seneler sonrasına "geldim hocam" diyorsa;
Senden aldığı bir "şey", sensiz ve fakat seni çağrıştırıyorsa ömür güzergahında;
Hayale koşuyorsan sıkça;
Sıkça bakışıyorsanız göğe karşı
Ümitvarız diyebiliriz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
 
Blogger Templates