Social Icons

9 Nisan 2014 Çarşamba

Yere Düşmeyen


Indila - Dernière Danse

Ah benim tatlı acılarım...
Kavga etmeye hiç hâlim yok...
Varlığımın da bir önemi yok...
Fakat ben onsuz öyle sıkıntılıyım ki...
Yalnız başıma yürüyorum metroda...
Son bir dans için...

Bu büyük acıdan kurtulmak için...
Uzaklaşmak istiyorum bazen...
Herşeye yeniden başlamak...
Ah benim tatlı acılarım...
Karıştırıyorum; gökyüzünü, geceyi, gündüzü...
Ruzgârla ve yağmurla dans ediyorum...
Tatlı bir dokunuş ve küçük bir sevgiyle...
Dans ediyorum, dans... dans... dans...
Gürültüden korkuyorum ve kaçıyorum...
Benim sıram mı ? Bir ağrı hissediyorum...
Paris'te kendimi terk ediyorum...
Ve uzaklara uçmak istiyorum, uçmak... uçmak... uçmak...
Yalnızca bir umut...
Bu yolda, senin yokluğunda...
Deneyebildiğim kadar deniyorum...
Hayatım anlamsız, parıltılı bir dekor senin yokluğunda...
Bu tatlı acılarımla,
Kimi kırdıysam ödedim bedelini...
Dinle kalbimin büyüklüğünü...
Ben dünyanın çocuğuyum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
 
Blogger Templates