Social Icons

26 Haziran 2014 Perşembe

vardı

sokakta gece vardı. ufuklarda hayal vardı. ufuklarda yâr vardı. sokakların adım adım misafirleri vardı. herkes açıktı içinin sahillerine. herkesin bir yâri vardı. yârlar leyla olduktan beri kaldırımlarda mecnunluk vardı. sigara dumanları sızardı kelimelere. kalemlerde ağıt vardı. sıkıntı vardı. aşk vardı. ben ağlamaklıydım. şarkılarda hüzün vardı. açtım. sigarasızdım. tenimde bir aşk ürpermesi vardı. denize yaprak düşmüştü. denizde yangın vardı. sevgiliye küsesim vardı. uzak diyarlara gidesim vardı. saçlarımı rüzgar okşuyordu. bakışlarında rüzgar vardı. gurbetin hasretine hüzün şerbeti içirenler vardı. ben gurbettim. gurbetimde aşıklar vardı. aşıklar hep şairdi. dualar incinmesin isteyenler vardı. amin diyen güller vardı. ağlayanlar vardı. gökyüzü vardı. seveni vardı. kavuşamayanlar vardı. karanlık geceler vardı. kara fikirler alanlar vardı. ağlamayı unutanlar vardı. mağlubiyetten kurtulamayanlar vardı. gökyüzü için mağlup olanlar vardı. yâr diye ölenlerin belirsiz mezarları vardı. sokakta gece vardı. soğuk vardı. efkarlananlar vardı. olmayan bir yârdi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
 
Blogger Templates