Social Icons

30 Mart 2023 Perşembe

Şaşmaz - 2

Nasıl, ben demedim mi,  yakaladım, bildim deyü meydana çıkacak değilim. Üstteki yazıda demeye çalıştığım muradım hasıl oldu. 

Allah büyük ve O ne derse olur.

Görüyorsunuz ilm-i hilaf ü cedel düzeniyle hayat 
nasıl da sürüklüyor kendini 
(Akla karşı tezler, İsmet Özel)

Ve benim bir şey ispat ettiğim veya buna gayretim söz konusu değil.

Az yaşamadık hamd olsun. 
Yaşımızı bizden öncekilerle kıyaslarsak, ellilerde de olsa "epeydir. Biraz da toprağa yakın yaşamak malumat furuş saymazsanız "bilmeye" sevk ediyor insanı.

Hoş, bilseniz ne olacak terennümünüzü duyar gibiyim. Olan bir şey yok efendim. Âgâh olunuz. Şehrin insanı olmak lekesi üzerimizde diye naralar atıp kimseye sivilcelerini, şemsiyesi hatırlatacak değilim.

"Bilmek. Bu da ürkütüyor. Gene de biliyorum:
Kapanmaz yağmurun açtığı yara çocuklarda"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
 
Blogger Templates