Social Icons

10 Nisan 2023 Pazartesi

Allahümme Âmîn



Bismillâhirrahmanirrahim

İlâhi hamdini sözüme sertac ettim, 
Zikrini kalbime mirac ettim, 
Kitabını kendime minhâc ettim.
Ben yoktum var ettin, varlığından haberdar ettin, Aşkınla gönlümü bîkarar ettin. İnayetine sığındım kapına geldim, hidayetine sığındım lütfuna geldim, kulluk edemedim affına geldim. Şaşırtma beni doğruyu söylet. Neşeni duyur, hakikatı öğret. Sen duyurmazsan ben duyamam, sen göstermezsen ben göremem, sen bildirmezsen ben bilemem, sen söyletmezsen ben söyleyemem, sen istemezsen ben isteyemem, sen sevdirmezsen, ben sevdiremem. Sevdir bize hep sevdiklerini, yerdir bize hep yerdiklerini. Yâr et bize erdirdiklerini. Sevdin habibini, kâinata sevdirdin, sevdin de hilat-i risâleti giydirdin, makam-ı İbrahim'den makam-ı Mahmuda erdirdin. Server-i asfiya kıldın, Hatem-i enbiya kıldın,  Muhammed Mustafa kıldın. Salât-ü selâm, tahiyyat-ü ikram, her türlü ihtiram Ona, Onun Al-ü Ashâb-u etbâına ya Râbb. Amin!

Elmalılı Hamdi Yazır

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
 
Blogger Templates