Social Icons

28 Aralık 2011 Çarşamba

Yaban kalmak

Küçük ünlü uyumu kadar münasip düşüyor ayaz.
Zemheri diyor takvim yaprakları. Hem ünlü hem ünsüz bir uyum bu. Ayaza naz da yakışır, kar da...
Ben?
Her zaman bir sırıtan bulunmalı değil midir?
Bir münasebetsiz?..

Ayaz içerisinde bir dost sesine aktım akşam. Yirmi yılı aşan bir tanışıklık ile ekrandan ziyade fındık toplarken bildiğimiz sevgili Şahin Ergüney'le iki vakit arası uzak yakın bir sohbete koyulduk.

Ne çektikleri dizi hakkında bir bilgim vardı ne dizinin yayınlandığı kanalı izliyordum. Çayımıza eşlik eden "Biz sizin hayranınız, resim..." teveccühlerine Yakup Kadri'nin Yaban'ı kadar yaban kaldım. Ne çare? Ne diziler beni izliyor ne ben dizileri. Geçen senelerde Şahin Ergüney'in "Çavuş" rolünde boy gösterdiği TRT dizisi "Dur Yolcu"ya bir kaç bakmışlığım vardı da ben hâlâ orada bilirdim. Oy oy. Ne sular akmış zaman köprüsünden ne sular...

Ünlü uyumunun büyük kanadından Usta'ya selam efendim.

Hâmiş: 1962 yılında Giresun'un Bulancak ilçesinin Kızılot köyünde doğmuştur.Hırçın ve zorlu geçen yaşam koşullarınında etkisiyle kendini İzmir'in serin sularının kenarında bulmuş ve lise öğrenimi burada bitirdikten sonra İzmir'de bir amatör tiyatroya girerek sanat hayatına atılmış, buradan Hacettepe Üniversitesi Konservatuarına girerek sanat hayatında büyük ilerlemeler kaydetmiştir. 1974 yılında Ankara Devlet Tiyatrosunun sanatçısı olmuştur.Fazla magazinal ekranlarda görünmese de sanat camiasında tanınan ve saygı duyulan bir kişidir. Devlet tiyatrosunda disiplin kurulu başkanlığı yapmaktadır. Doğduğu kent olan Giresun - Bulancak'ta sanatı bir kademe bile olsun yükseltmek için her hafta Ankara'dan Giresun'a 1400 km yol kat ediyor. Tv'ye çıkmasını sevmez, bu yüzden sık göremeyiz yüzünü. Bir ara Türk telekomun reklamlarında oynamıştır.Uzun metrajlı olarak tvde gördüğümüz hali TRT'nin geçen sezonki dizisi olan Dur Yolcu'dur. Yer Gök Aşk şimdilerde rol aldığı dizidir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
 
Blogger Templates