Social Icons

30 Kasım 2012 Cuma

Fadime

Lambada bekliyorum.
Rölantisi ruh dünyama göre değişen emektarın direksiyonu pır pır edip duruyor.
Savruk bir rüzgar esiyor. Bulutlar şehre değmeden geçiyor. Efkarlı bir türkü çalıyor radyo. Rölanti önce dipte sonra daha dipte.

Dur diyorum emektar, dur. Nazlan, sitem et ama bir dinle:

Pancar pezik değil mi
Ciğer ezik ceğil mi
Ben sevdim eller aldı
Bana da yazık değil mi


Kulağı radyoda değil emektarın soluna yanaşmış cipte.

Lambada bekliyorum. Cip de bekliyor. İçindekiler bekliyor. Kim var diye bakmıyorum. Zaten huyum değil, bakana kızan ben kalkıp başkasına mı bakacağım!..

Sonra yeşille akıyor dünya.
Cip akıyor.
Cipte dinç bir yazı yazıyor: Fadime.
Bulutlar, sular, günahlar, ömürler akıyor.

Akmayan bir emektar.

Onun nasibine düşen Karadeniz havası:

Kız Fadime Fadime
Ne meraklı adın var
Evvelden şeker idin
Şimdi baldan tadın var



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
 
Blogger Templates