Social Icons

25 Ocak 2013 Cuma

Bakanlık Elbisesi

Ne yaparsam yapayım "Bakanlık" elbisesinin Nabi Avcı'nın üzerinde duruşunu kavrayamıyorum. Hoş ne belediye başkanlığına adaylığını ne de milletvekilliğini de kavrayamamıştım ya...

İlk Zaman'ın Nabi Avcı'sı duruyor gönül aynamda.
Bombacı Parmanides.
Enformatik Cehalet.
Molla Kasım.
...

Entelektüel deyince akla ilk gelen ismin siyasetin göbeğinde heder olma ihtimaline üzülüyorum.

Büyük sorunları olan Milli Eğitim'in üstesinden Nabi Avcı gibi aydınlar, fikir işçileri, vicdan sahibi kimseler gelebilir.

"Ama" kısmı beni korkutan. "Ama" ile başlayan cümleler. "Ama" kokan sözler...

Allah utandırmasın. Muvaffak eylesin.


Zeyl:

Bir bilgeye sordular:

“Efendim, dünyada en çok kimi seversiniz?”
“Terzimi severim” diye cevap verdi bilge.

“Aman üstad,” dediler. “Dünyada sevecek, sevilecek o kadar çok kimse var ki... Anne, baba, eş, çocuk... Terzi de kim oluyor? Bu da nereden çıktı? Neden terzi?”

Bilge:

Dostlarım, evet ben terzimi severim. Çünkü ona her gittiğimde, o benim yeniden ölçümü alır. Ama ötekiler öyle değil ki. Bir kez benim hakkımda karar verirler, ölünceye kadar da beni hep aynı gözle görürler,” diye cevap verdi...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
 
Blogger Templates