Social Icons

16 Ocak 2012 Pazartesi

Şimdi Kâbe'de


Kâbe görüntüsü düne ait. Suudi kanalından aldım. İyi de ettim. Benim iyi yaptığım işlerden birisi günlük Kâbe ziyaretlerim ile göz ve gönül hasretimi dindirmeye çalışmaktır.

Ne zordu Kâbe izlemek Türk kanallarında. / Hâlâ zor değil mi? / Haber amaçlı bir kaç görüntü o kadar. Bahsettiğimiz yer Kâbe. Sembol. Beytullah. Kıblemiz...

Mutad alışkanlık oldu bende, bilgisayarı açar açmaz ya Küre Tv üzerinden ya da TiViBu ile Kâbe'ya akıyorum. Bazen namaz vakitlerinde ayrılığın hüznü ile seyrediyorum, bazen şu resimdeki gibi tenhalığı gördükçe / Umre dönemleri başlamadı daha / bir "ah" çekiyorum, "ah" da kalıyorum... Kısmet diyorum, Diyanet ne güzel işe imza attı diyorum / Bkz Öğrenciler için Yarı yılda umre kampanyası / / Asla bakmayınız laiklik tartışmaları / Şükür diyorum. Şükür.

Şimdi Kâbe'de olmak vardı ya Hu!..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
 
Blogger Templates