Social Icons

2 Nisan 2012 Pazartesi

Oku hocan gibi

- Yılın roman ödülü YGS soru kitapçığına
- Böyle paragraf mı olur?
- YGS Türkçe sorularını kim hazırladı Orhan Pamuk mu?
- Bunlar paragraf sorusu değil, okuma parçası...
- YGS’de paragraf depremi
- O sorular 500 sayfalık psikoloji romanına denkti...


Ne bunlar?

YGS Türkçe soruları karşısında "Perişan halin oldum sormadın hal-i perişanım" mısraı eşliğinde sitem, serzeniş, sitayiş veya isyan duygularını "Sosyal Medya"da dile getiren gençlerin meseleye yaklaşım cümleleri.

Uzman efendiler ne buyuruyor bu "olmayacak şey" karşısında:

"Sorular uzadı. ÖSYM bu soruların uzayacağını 3 yıldır söylüyordu. Kademeli olarak soruları uzatıyorlar. Bu öğrenciler için kötü bir şey. Daha, doğrusu kitap okumayan nesil için kötü bir durum."

Ben ne diyorum?

- Ya hu bebeler, ben sınava mı gireceğim ki harıl harıl kitap okuyorum.
- Ne demek istiyorsunuz sayın hocam?
- Havalar ısınmadı değil mi çocuğum?
- Faceniz var mı hocam?
- Ben senin hocana...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
 
Blogger Templates