Social Icons

25 Eylül 2012 Salı

Kargalar


Uzun zaman sonra kapalı bir göğe, ıslak toprağa ve yağmurla sarmaş dolaş olan bahçeye açtım gözümü.
Tıkalı nurun, öksürük, dayanılmaz baş ağrılarına rağmen ne bahtiyarlıktı bilseniz.
Uzunca yapraklardan dallara akan yağmur sularını izledim.
Çimin renkten renge girişine şahit olsun.
Öksürüyordum ama bu yağmurun uzanan elini tutmama mani değildi.

Sonra birden onları gördüm gökte.

Kara ve kocaman kanatları ile hiç aceleleri yokmuş gibi yol alıyorlardı.
Kargalar güzü müjdeleyen yağmura eşlik ediyordu.

Bütün hevesim kırıldı. Hastalığım arttı. Öksürüklerim şiddetlendi. Genzim kapandı.

Kargalar...
Bir kış boyu göreceğim onları.
Durmadan bir o yana bir bu yana gidip gelecekler.
Çığlıkları uzanacak bana.

Kargalar...
Keyifsizim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
 
Blogger Templates