Social Icons

26 Mart 2012 Pazartesi

Bir bahar akşamı

Mart dokuzu veya dokuzun dokuzu arasında salınan bir hava bir yanıyla tuttu dinç duygularımı, yorgunluğa tebdil eyledi.
Sırtım rüzgara yaslı koca bir elma ile dalları arasına bütün hıncımı kustum, ekşiliği ile elmaya tatlı "aşı" yalanları söyledim, kel bıraktım.

Ne çare?
Akşam ileri geri oynamalara rağmen aldanmadı, hata yapmadı, düşüverdi gömleğimizden içeri.

Şişen avuçlarda her bahar aynı nakarat...
Kar eylemiyor gönle esen yel, çatlayan toprak.

Belki
Deniz çağırsa Mahpeyker sesiyle
Ayaklarımda Dilaşub
Döner ufka ses nakşederim.

Islak eldeki hüzün tedirgin değilse
Göğe bakar vah çekerim.

Oysa.
Akşam hep güzeldir.
Hele bir bahar akşamını dillendiriyorsa uzak hatta çok uzak bulutlar...

Lakin "Daha önceleri neredeydiniz" diyemediğimiz bir maceranın, büktüğümüz boynumuzu egemenliğine kattığına şahidlik, bir kayısının çiçeğe yürüyüşü gibi derin ve esrarengiz yönüyle iç cebimizde ebediyyen duracaktır.

Gömleğimiz aşk düşsün diye iki düğme açık.

2 yorum:

  1. Emel Sayın'dan dinlemek isterseniz:

    http://www.dailymotion.com/video/x85msh_emel-sayin-bir-bahar-akyamy_music

    YanıtlaSil
  2. Yok yok bence şunu dinleyin:

    http://youtu.be/CpJqYLvwatg

    Dertliyim ruhuma hicrânımı sardım da yine
    İnlerim şimdi uzaklarda solan gün gibiyim
    Gecenin rengini kattım içimin matemine
    Sönen ümid ile günden güne ölgün gibiyim

    Bahtımın yıldızı sanmıştım seni
    Sensiz karanlıktır her günüm, Leyla
    Ayrılık Mecnun' a döndürdü beni
    Dertliyim yürekten, üzgünüm Leyla

    Sevda yaman bir çile / Çekenler düşer dile
    Ayrılık ölüm gibi / Giden gelmiyor, Leyla

    Gülüm yaprağım soldu / Gönlüme hazân doldu
    Bir ömür harâb oldu / Onu bilmiyor Leyla

    Bestekâr: Sadettin Kaynak
    Güftekâr: Vecdi Bingöl

    YanıtlaSil

 
 
Blogger Templates